„Dobrých výsledků jsme dosáhli díky tomu, že se jako specialista na hypotéky opíráme o individuální a zodpovědný přístup. Po zhoršení podmínek ve finančním světě jsme proto nemuseli přistoupit ke zužování naší pestré produktové nabídky pro nové klienty,“ zhodnotil výsledky předseda představenstva a generální ředitel Hypoteční banky Jan Sadil. „Stabilní výkonnost chceme udržet i v letošním roce. Samozřejmě bude záležet hlavně na vnějších ekonomických faktorech,“ dodal.
Hypoteční banka dále v uplynulém roce představila několik produktových novinek. Multibrand umožnil uzavřít hypotéku od Hypoteční banky také na přepážkách nových obchodních partnerů, klienti začali využívat informační službu o čerpání hypotéky prostřednictvím e-mailů a SMS zpráv, vyřízení hypotéky výrazně zkrátil dálkový přístup do katastru nemovitostí nebo internetový protokol o stavu stavby. Na další zjednodušování procesů a rozvoj webových služeb se chce banka soustředit i v letošním roce.