Mezi hlavní benefity, které kampaň klientům přináší, patří již tradičně špičkové parametry úvěrů a vylepšení některých oblíbených produktů, dále úvěry a překlenovací úvěry bez úhrady za uzavření smlouvy o úvěru pro smlouvy po vázací době (U veškerých překlenovacích úvěrů sjednaných v období od 1. 4. 2009 do 30. 6. 2009 nebude při dodržení několika málo podmínek u smluv uzavřených 31. 12. 2003 nebo dříve účtována úhrada za uzavření smlouvy o úvěru.) a do třetice unikátní karta Více domova na vysoké slevy při nákupu nejlepších značkových stavebních materiálů od partnerů RSTS, kterou získá klient ke každé žádosti o úvěr či překlenovací úvěr od RSTS v období od 17. 4. do 30. 6.
„Klienti se o kampaň zajímají,“ říká Jaromír Zikumund, oblastní ředitel RSTS v Jindřichově Hradci. „Například minulý týden přišli do naší kanceláře naši klienti, manželský pár, a ptali se na detailní informace o slevové kartě. Na základě odpovědí, které obdrželi, uzavřeli ihned na místě úvěr.“
Pozitivní reakce klientů na kampaň potvrzují i další oblastní pracoviště RSTS. „Díky jarní kampani RSTS se zviditelnila bezkonkurenční úroková sazba,“ říká například Vít Burian, oblastní ředitel RSTS pro oblast Jihlava, a dodává: „Navíc podle mne přispívá i všeobecné známosti Raiffeisen stavební spořitelny v oblasti, ve které působím. Mnoho klientů na dotaz, zda znají RSTS, odpovídá: ´Ano, teď máte tu reklamu s úrokem 3,5 %, to mě zajímá, řekněte mi něco bližšího…´.“
„Mohu potvrdit, že má kampaň úspěch,“ říká Mgr. Tomáš Vášáry, ředitel odboru marketingu a PR Raiffeisen stavební spořitelny, „zejména s kartou Více domova jsme se pro velký zájem klientů rozhodli pracovat dále. Klientům budeme prostřednictvím ní přinášet nové a nové výhody od dalších partnerů.“
REKLAMA