Na www.hypotecnibanka.cz naleznou klienti především rozšířený obrazový doprovod. Ilustrace, které speciálně pro Hypoteční banku navrhl kreslíř Luděk Bárta, mají za úkol oživit zájemci o hypotéku jeho cestu jednotlivými kapitolami. Novým způsobem budou řešeny kontakty na obchodní místa. Návštěvníci také mohou využít nově zavedenou rubriku referencí klientů a dojde k mírné úpravě sekce nové bydlení (www.developerskecentrum.cz). Sekce novinářů bude vybavena RSS kanálem. Uživatelům zpříjemní práci na webu nově zavedené klávesové zkratky a robotům zase mikroformáty.
„Neděláme na našem webu revoluci, ale posouváme jej opět o kousek dál. V loňském roce jsme se stali v konkurenci 160 webů absolutním vítězem soutěže WebTop100, a to především proto, že se snažíme, aby pro naše klienty bylo získání informací na webu a následné vyřízení hypotéky co nejpohodlnější,“ doplňuje Bohdan Suchánek, ředitel marketingu a PR Hypoteční banky.
S kreslířem Luďkem Bártou spolupracuje Hypoteční banka již několik let. Kreslený styl využívá v reklamních kampaních a vizuálech od roku 2005 a nyní se rozhodla přenést jej i na webové stránky. Kreslené kampaně připadají podle výzkumů klientům příjemné a dobře banku odlišují od konkurence.
Návštěvníci stránek si budou moci přečíst ve vztahu k jednotlivým produktům a službám vybrané reference klientů. „Věříme, že zájemce o úvěr jistě potěší možnost přečíst si zkušenosti stávajících klientů,“ dodává Bohdan Suchánek.