17. 08. 2010
Subjekty:
Generali Pojišťovna
Kroupy jako ping-pongové míčky způsobily Pražanům škody za miliony
Mezi prvními hlášenými škodami jsou poškozené karoserie a skla motorových vozidel. Například zatopené sklepy přijdou na řadu až v dalších dnech. Je to logické. Nejprve je potřeba vodu odčerpat, spočítat škodu a teprve poté ji nahlásit.
V případě škody na motorovém vozidle mohou poškození klienti hlásit škody na linku klientského servisu Generali 844 188 188. Škodu lze dále hlásit prostřednictvím internetu na www.generali.cz, kde si naši klienti mohou vyhledat i nejbližší autorizovaný servis podle místa, značky a staří vozu. Aplikace umožňuje i naplánování trasy.
Je-li vozidlo v důsledku živelní škody nepojízdné, je nejlepším možným řešením kontaktovat asistenční službu na lince Generali Assistance, která se postará o vše potřebné.
Škodu způsobenou na motorovém vozidle krupobitím lze u Generali uplatnit z havarijních pojištění Kasko a MiniKasko. V případě pojištění MiniKasko je navíc náhrady škody vyplácena bez spoluúčasti.