11. 11. 2019
Subjekty:
M&M reality
M&M Reality jsou potřetí v řadě nejdůvěryhodnější realitní kanceláří
Za nejdůvěryhodnější realitní kancelář v Česku označili spotřebitelé společnost M&M Reality. Stalo se tak v rámci prestižní ankety Nejdůvěryhodnější značka pořádané agenturou ATOZ Marketing Services, a to již třetí rok po sobě.
Slavnostní vyhlášení ankety se konalo 7. listopadu v Národním domě na Smíchově. Cenu „Nejdůvěryhodnější značka“ přebíral za společnost M&M Reality ředitel pobočkové sítě Pavel Zámečník. „Toto ocenění vypovídá o důvěře klientů, a právě to mu dává velkou váhu. Že jsme prvenství letos už podruhé obhájili, je pro nás potvrzením, že se nám jakožto největší realitní kanceláři v zemi daří dlouhodobě udržovat a navyšovat standard a kvalitu služeb,“ říká Zámečník.
Na důvěryhodnosti společnosti M&M Reality se podle něho projevují vysoké nároky, které klade na svých celkem 2 500 makléřů, a také inovace prodejních postupů. „Naše makléře neustále vzděláváme a posouváme dopředu nejen je, ale i kvalitu zázemí pro jejich práci. V posledních letech společnost navíc značně investovala do nejmodernějších IT technologií, které umožňují nejefektivnější práci s nabídkou a poptávkou,“ pokračuje Pavel Zámečník. Zaměstnanci například pracují s přelomovou aplikací pro tablety Moderní makléř, která jim umožňuje všechny úkony spojené s prodejem, pronájmem či financováním nemovitosti vyřešit z jednoho místa a během několika minut. Propracovaný systém navíc makléřům zabraňuje v rámci realitního obchodu chybovat a jejich práce je díky němu snadno kontrolovatelná.
Důvěryhodné značky jsou jediným marketingovým programem na českém trhu, který monitoruje a oceňuje firmy, ve které mají čeští spotřebitelé největší důvěru. Výzkumnou agenturou, která letos anketu mezi 4 tisíci spotřebiteli prováděla, byla společnost Nielsen. Letošní ročník průzkumu byl celkově už pátým, ovšem kategorie realitních kanceláří byla vyhlášena teprve potřetí. Pokaždé v ní tedy zvítězila právě společnost M&M Reality.