06. 04. 2011
Subjekty:
Modrá pyramida stavební spořitelna
Modrá pyramida rozšiřuje služby, nabídku produktů i týmy svých poradců
Začátkem dubna zařadila Modrá pyramida do své nabídky další produkty ze Skupiny Komerční banky a to: balíček služeb MůjÚčet, zvýhodněný účet pro studenty G2.2, Kreditní karty (Kreditní karta VISA Elektron, A karta a Lady karta), Perfektní půjčku – neúčelový hotovostní nebo bezhotovostní úvěr a především Vital Invest – moderní investiční životní pojištění s možností dosažení vyššího zhodnocení než u tradičních finančních produktů. Vital Invest flexibilně kombinuje investiční a pojistnou složku a nabízí možnost změn většiny parametrů v průběhu pojištění v závislosti na přání a potřebách klienta.
Modrá pyramida postupně rozšiřuje nabídku o možnosti pojištění, bankovní služby, spotřebitelské úvěry, na podzim bude nabízet také hypotéky Komerční banky a doplní další dlouhodobé spořící a investiční produkty tak, aby do konce letošního roku změnila svůj obchodní model z experta na stavební spoření v poskytovatele komplexního finančního poradenství – samozřejmě včetně stavebního spoření a s důrazem na financování bydlení.
S tím souvisí rozšiřování a zkvalitňování vlastní distribuční sítě finančních poradců, ale i posilování značky, protože kvalitní finanční poradenství Modrá pyramida staví především na vztahu klient – finanční poradce. Zároveň je i nadále kladen důraz na financování bydlení – nejen, že se rozšíří nabídka o hypotéky Komerční banky, ale Modrá pyramida postupně otevírá další Hypocentra s komplexními službami v oblasti nemovitostí. Nyní už úspěšně působí Hypocentra v Praze, Hradci Králové, Brně a Českých Budějovicích.
Zkvalitňování nabídky pokračuje i v oblasti stavebního spoření.
Od pondělí 11. dubna spouští Modrá pyramida velkou jarní kampaň , založenou na konceptu Moudrého spoření s akční nabídkou „2 % + 2 %“. Základem je nadstandardní zhodnocení prostředků, které klient vloží na svůj účet v době tzv. upisovacího období. V průběhu jarní kampaně získají „extra úrok 2 % + 2 %“ všichni klienti s novou smlouvou o stavebním spoření, tedy k běžným 2 % úroku z vkladu Modrá pyramida nabízí další zvýhodnění v podobě dodatečného úroku ve výši 2 %. Klient může počítat s tím, že částka, kterou vloží na svůj účet v průběhu tzv. upisovacího období, které trvá čtyři měsíce po přijetí Návrhu na uzavření smlouvy, bude úročena bezkonkurenční úrokovou sazbou 4 % po dobu jednoho roku. Podmínky pro kampaň klient splní tak, že si založí stavební spoření u Modré pyramidy v době od 11. dubna do 31. července 2011 s maximální cílovou částkou 1 000 000 Kč a vloží na svůj účet stavebního spoření minimálně 10 000 Kč.
Součástí jarní mediální kampaně jsou dva nové televizní spoty, které budou umístěny vždy v jednom reklamním bloku. Třicetisekundový spot je zaměřen na image – poprvé se zdůrazněním: „Modrá pyramida, váš finanční rádce“, následující desetisekundový spot zdůrazňuje hlavní výhodu jarní nabídky Moudrého spoření „2 + 2“.
REKLAMA
Hypoúvěr s akční úrokovou sazbou do 25. dubna
Až do 25. dubna 2011 poskytuje Modrá pyramida slevu z úrokové sazby všech typů Hypoúvěrů až 0,4 %. Tato sleva se odvíjí takto: ke slevě 0,1 % určené pro všechny Hypoúvěry může mít klient slevu 0,2 % při splácení úvěru z běžného účtu vedeného u Komerční banky a dále slevu 0,1 % při sjednání Rizikového životního pojištění PYRAMIDA od Komerční pojišťovny.
Hypoúvěr lze nyní získat s úrokovou sazbou 4,39 % p.a., a to bez nutnosti počáteční akontace. Pro klienty, kteří mají u Modré pyramidy naspořeny již určité prostředky, začíná úroková sazba dokonce již od 4,09 % p.a.
Modrá pyramida stále nabízí klientům Hypoúvěry ve výši až 100 % hodnoty nemovitosti, s možností rozložení splátek až na 28 let. Hypoúvěr je vhodný na koupi nebo stavbu nemovitosti nebo na větší rekonstrukci bydlení.