Centrála pro střední a východní Evropu, se sídlem ve Vídni, dříve zastřešovala Rakousko, Švýcarsko, Maďarsko a Rumunsko. S otevřením českých hotelů souvisí i expanze do dalších zemí. Dva nové hotely nabídnou práci celkem 72 zaměstnancům. Velká pozornost byla věnována zaměstnaneckým programům a komplexnímu tréninku. Již v roce 2009 absolvovali zaměstnanci nových hotelů celkem 7 459 tréninkových hodin interního programu NH University v hotelích řetězce ve střední a východní Evropě (z toho bylo 33 % vedeno formou e-learningu). Dalších 2 328 hodin tréninku absolvovali v České republice při přípravách otevření hotelů. Součástí tréninkových programů, které NH Hoteles svému personálu nabízí, jsou rozvojové programy pro budoucí sales manažery, hotel manažery nebo provozní manažery.
Plány pro další expanzi na českém trhu jsou již hotové. V roce 2013 řetězec plánuje otevřít další hotel v Praze, tentokrát v blízkosti Václavského náměstí. Plány jsou připravené i pro Maďarsko, kde budou v Budapešti otevřeny další dva hotely. „Česká republika je atraktivní turistická destinace. Vidíme ji jako trh se slibnou budoucností, který s jistotou poskytuje prostor pro další expanzi,“ říká Manuel Melenchon, ředitel NH Hoteles pro střední a východní Evropu.
O řetězci NH Hoteles
Španělský hotelový řetězec NH Hoteles je třetí největší provozovatel tzv. byznys hotelů v Evropě. Společnost NH Hoteles byla založena v roce 1978 ve městě Navarra, které se vztahuje i ke zkratce „NH“, což znamená „Navarra Hoteles“. Od té doby proběhlo několik akvizic. V roce 2001 NH Hoteles převzal holandský Golden Tulip a mexický Krystal Hotels. V roce 2002 pak došlo k převzetí německého hotelového řetězce Astron. Rok 2007 byl ve znamení začátku spolupráce se společností Framon and Jolly. V roce 2009 došlo k integraci NH Hoteles a Hesperia.
“Probuď se do lepšího světa” s NH Hoteles
REKLAMA
Řetězec NH Hoteles přikládá strategicky důležitý význam své angažovanosti pro životní prostředí a zaměřuje hlavní pozornost na ekologický a důsledný přístup v celém obchodním řetězci. V roce 2008 představil španělský hotelový řetězec svou strategii pro udržitelnost a energetickou efektivnost pro období 2008 až 2012. Ekologický plán stanovuje snížení emisí CO2, produkce odpadu jakož i spotřeby vody a energie během podnikání do roku 2012 o 20 %. Prosazení tohoto ambiciózního ekologického plánu znamená také to, že se řetězec NH Hoteles tudíž nachází čtyři roky před splněním požadavků EU-cílů (20-20-20 Plan). V segmentu MICE byla prostřednictvím „Eco-meetingu“ vytvořena možnost provádět následné akce.