11. 02. 2019
Subjekty:
Českomoravská stavební spořitelna
Novým marketingovým ředitelem ČMSS je Martin Lauer
Novým marketingovým ředitelem Českomoravské stavební spořitelny se od 1. února stal Martin Lauer. V pozici vystřídal Vlaďku Dvořákovou, která se po 12 letech rozhodla pro změnu. ČMSS tak získává špičkového manažera se zkušenostmi z korporátního i agenturního světa.
Martin Lauer (47) bude zodpovědný za řízení marketingové komunikace a produktové nabídky ČMSS. „Vizí ČMSS je být v každé čtvrté domácnosti v ČR. Pro naplnění takových ambiciózních plánů je zásadní kvalitní produkt, to bude mou velkou prioritou. Na prvním místě v naší strategii musí být klient, pro kterého chceme být partnerem při plnění snů o bydlení. Pro dosažení těchto cílů bude ČMSS aktivní jak v moderních digitálních disciplínách, tak i v dlouhodobě ověřených klasických nástrojích,“ uvedl při svém nástupu.
ČMSS získává v nové posile více než 20 let profesních zkušeností v oblasti firemních strategií, vedení marketingu, komunikace, digitálního a online světa i produktového managementu. Do ČMSS přichází z agentury Ogilvy, kde poslední tři roky působil v pozici Managing Directora odpovědného mj. za obchodní a finanční výsledky agentury a témata související s digitalizací. Předtím pracoval např. 6 let ve Škoda Auto, kde byl odpovědný za globální komunikaci, marketing, produkt i firemní strategii.
Nový marketingový ředitel ČMSS vystudoval VŠE v Praze, je ženatý a má dvě děti. Sám sebe označuje za triatlonového hobíka.