EUR 25.115

USD 24.368

REPO sazba ČNB 4.0 %

Inflace 2.8 %

EUR 25.115

USD 24.368

Archiv — Tiskové zprávy

WÜSTENROT Kamarád+ pro děti zdarma a s úrokem 2,2 % p.a.

Stavební spoření WÜSTENROT Kamarád+ pro děti a mládež do 18 let vysoce ocenili odborníci v letošní soutěži o nejlepší finanční produkty Zlatá koruna. Stříbrná koruna v kategorii stavební spoření a Bronzová koruna za Novinku roku svědčí o tom, že WÜSTENROT Kamarád+ je v současné době nejlepším stavebním spořením pro děti.

30. 06. 2010

Přes 44 % bytů v projektu Nové Měcholupy II prodáno za méně než měsíc

Přední česká developerská společnost EKOSPOL zahájila 1. června 2010 prodej prvních 54 nových bytů v projektu Nové Měcholupy II. Za necelý měsíc zmizelo z nabídky již přes 44 % bytů. Prodejní úspěch bytů dokládá, že zájemci o bydlení příliš nerozlišují mezi dokončenými byty a bytovými projekty v přípravě – hlavní roli při rozhodování hraje cena. Předražené byty z dob hospodářského boomu tak zůstávají na ocet i nadále.

28. 06. 2010

Pojištění zahrady od DIRECT Pojišťovny

Pojištění zahrady získávají automaticky všichni klienti DIRECT Pojišťovny jako bonus k pojištění domácnosti či nemovitosti. Toto pojištění se vztahuje na věci umístěné na zahradě, balkonu nebo terase náležící k domu či bytu. Kryje například škody způsobené pádem stromu, povodní nebo záplavou, ale také třeba vandalismem.

28. 06. 2010

Stavební spořitelna České spořitelny bude klienty zdarma informovat formou SMS o operacích na úvěrových účtech

Stavební spořitelna České spořitelny (SSČS) nabízí od 24. června 2010 klientům novou službu – SMS k úvěrovému účtu. Jejím prostřednictvím bude SSČS okamžitě informovat klienta o realizované operaci na jeho účtu úvěru ze stavebního spoření nebo překlenovacího úvěru. Zprávy budou navíc klienta upozorňovat, že je v prodlení s plněním některých ze svých závazků. SSČS bude poskytovat tuto službu, která je na trhu stavebního spoření ojedinělá, bezplatně.

24. 06. 2010

ABC: Až pětinu nákladů na stavbu rodinného domku ušetří zákazníci internetových B2B tržišť

Postavit si rodinný domek svépomocí není jen záležitost socialistické éry. V posledních letech se české kutilství projevuje opět intenzivně. Podle analýzy nejstaršího tuzemského internetového B2B tržiště ABC Českého Hospodářství se vhodným nákupem materiálů dá ušetřit v průměru 20 procent nákladů. Největší poptávka je před začátkem léta o okna, střechy a obklady spolu s dlažbou.

24. 06. 2010

Pojištění domácnosti od Direct Pojišťovny s 20% vstupním bonusem

V rámci pojištění domácnosti nabízí DIRECT Pojišťovna všem novým klientům vstupní bonus - 20% slevu z ceny pojištění. Klienti DIRECT Pojišťovny získávají automaticky v ceně pojištění také dárek v podobě asistenčních služeb a pojištění zahrady či květin na terasách, balkonech apod.

23. 06. 2010