Toto opatření zavádíme na dobu neurčitou s ohledem na předpověď počasí, podle které by se mohla situace v následujících dnech opakovat.
Jak postupovat v případě vzniku škody a následně pojistné události z povodní – ve 3 krocích:
1) Zabezpečte poškozený majetek tak, aby nedocházelo k ohrožení zdraví, ohrožení životního prostředí, dalšímu rozšiřování škody.
2) Neprodleně nahlaste pojistnou událost pojišťovně – telefonicky, on-line na webu nebo na nejbližší pobočce.
3) Likvidátor se zpravidla dostaví nejdéle do druhého dne, pokud je ale třeba škody začít odstraňovat dříve (např. vyčerpání vody ze sklepa), škodu zdokumentujte (např. na digitální fotoaparát).
REKLAMA
Vyplacení peněz klientům za vzniklou škody trvá u ČSOB Pojišťovny ve většině případů dva až tři dny od nahlášení škody.