13. 05. 2019
Subjekty:
Raiffeisen stavební spořitelna
Raiffeisen stavební spořitelna právě spouští novou kampaň
Raiffeisen stavební spořitelna (RSTS) představuje novou komunikační kampaň „Díky ženám bydlíme lépe, díky Raiffeisen stavební spořitelně na to máte“. Cílem je zvýšení povědomí o značce a motivace lidí k modernizaci či pořízení lepšího bydlení.
Za vším hledej ženu – tak by se dal shrnout nový komunikační koncept RSTS, který se v těchto dnech začne objevovat v několika typech médií. Koncept s nadsázkou vyjadřuje, že za zvelebováním domovů, většinou nenápadným podněcováním svých protějšků, stojí převážně ženy. A Raiffeisen stavební spořitelna umožňuje tyto sny a nápady financovat. Spoty podporují image firmy jako partnera pro pořízení vlastního bydlení, rekonstrukce či modernizace.
Koncept vytvořila reklamní agentura VCCP. Natáčení probíhalo dva dny v pražských Vršovicích a výsledkem jsou dva třicetisekundové příběhy ze života jedné čtyřčlenné rodiny. Spoty se v médiích objeví postupně a budou zaměřeny na komunikaci úvěrů na bydlení od 2,14 % ročně.
„V naší nové kampani je hlavní nosnou myšlenkou situace, kterou určitě mnoho z nás dobře zná. Tou je, že zejména díky ženám a jejich dlouhodobému a nenápadnému přesvědčování měníme své bydlení k lepšímu,“ komentuje Lukáš Kopecký, marketingový ředitel Raiffeisen stavební spořitelny.
Hlavními komunikačními kanály budou televize a internet. Kromě toho se však kampaň objeví také v rádiových spotech a v outdooru. S novými vizuály se lidé budou moci setkat také v POS materiálech na pobočkách spořitelny.