15. 11. 2023
S pojištěním domácností a staveb mají u Slavie lidé k dispozici zdarma i IT a elektro asistenci
Za velmi důležitou součást svého servisu považuje Slavia pojišťovna asistenční služby. Klientům, kteří u ní mají uzavřené pojištění domácnosti, stavby nebo odpovědnosti proto zdarma poskytuje specializovanou IT elektro asistenci. Zastává totiž názor, že správná pojišťovna musí umět nejenom zaplatit škodu, ale také svým klientům vyřešit situace, které jim komplikují život. Proto asistenční služby s oblibou připojuje k základnímu pojištění.
„V oblasti IT se hodně lidí vyzná pouze uživatelsky, a proto jim poskytujeme pomoc při řešení základních věcí a nabízíme pomocnou ruku třeba při reinstalaci software nebo nefunkčním notebooku,“ vysvětluje ředitel úseku tvorby a správy produktu Slavia pojišťovny Jiří Běťák. „Tato asistence se neomezuje pouze na novou IT techniku, ale týká se i některých domácích spotřebičů. Obsahuje telefonickou podporu a poradenství, možnost konzultace, ale také zprostředkování servisu k výpočetní technice, mobilním telefonům nebo spotřební elektronice,“ dodává Běťák. Slavia při tom využívá specializovanou společnost Customer Hat, která dokáže poradit s technickými problémy i laikům a běžným uživatelům.
Mezi těmi, kterým IT asistence Slavia pojišťovny v minulosti pomohla, byli například v době covidu-19 učitelé, kteří museli on-line vyučovat své žáky. Běžně pomáhá při zapojování set-top boxů nebo původně nefunkčních disků k televizorům a podobně. Běžné zásahy se vejdou do dvouhodinového limitu, který Slavia zdarma nabízí dvakrát ročně. U větších problémů, jako je například ztráta dat, kdy je oprava náročnější, přijde IT asistence jako vhodná záplata na podstatnou část nákladů.
IT a elektro asistenci využívají klienti prostřednictvím Komunikačního centra Slavia pojišťovny, kde jim od pondělí do pátku v době od 9 do 19 hodin poradí operátoři, kteří se specializují na IT problémy. Stačí vytočit číslo 255 790 263. Operátor volajícímu buď okamžitě poradí na dálku anebo mu zajistí vhodný servis podle jeho bydliště. Při komunikaci záleží na tom, jaký kanál preferuje zákazník. Někomu vyhovuje e-mailové spojení, jinému videohovor prostřednictvím WhatsApp, dalšímu zase třeba připojení na plochu klientova počítače…
IT elektro asistence je pouze jednou z asistenčních nabídek Slavia pojišťovny. Pro klienty s pojistkami domů, bytů a domácností je běžnou součástí tohoto servisu například pomoc při zabouchnutých klíčích, kdy lidé potřebují sehnat zámečníka a v řadě dalších krizových situací.