Praha, 18. září – Raiffeisen stavební spořitelna 1. září odstartovala kampaň, jejíž součástí je partnerství s webem nazeleno.cz. Celý webový portál je v barvách kampaně a Raiffeisen stavební spořitelna zde má vlastní sekci s názvem Vůně peněz, která obsahuje řadu zajímavých informací. „Snažili jsme se celý web připravit tak, aby zde návštěvníci skutečně našli inspiraci a odborné informace v lidské formě blízké normálnímu člověku,“ představuje projekt Monika Dovoleová z Raiffeisen stavební spořitelny.
V sekci Vůně peněz naleznou zájemci informace o růstu cen energií, grafy a tematické články. Dále pak na stránkách naleznou interaktivní dům, kde jsou představena jednotlivá řešení alternativních zdrojů. Nechybí ani případové studie, kalkulačky, soutěž o praktické ceny či poradny vedené odborníky na alternativní zdroje. „Na celé období kampaně jsme připravili moderovanou poradnu, ve které nabízíme široké veřejnosti možnost konzultovat konkrétní problémy a dotazy ohledně úspory energií. Na každou otázku odpoví specialisté s mnohaletými zkušenostmi z praxe,“ vysvětluje Dovoleová.
Raiffeisen stavební spořitelna je tak první stavební spořitelnou na českém trhu, která se rozhodla nabídnout klientům pomoc v otázkách financování alternativních zdrojů. Aktivní klientský přístup při podpoře financování alternativních zdrojů energie jsou tak tím, co opět výrazně odlišuje Raiffeisen stavební spořitelnu od jiných subjektů na trhu stavebního spoření.