20. 08. 2013
Subjekty:
UNIQA pojišťovna
UNIQA: Aktuální status vyřízení škody pro klienty nyní on-line
Aplikace i-Rychlé škody UNIQA přináší zjednodušení a urychlení komunikace nejen klientovi, ale také pojišťovně. Čím více budou klienti portál využívat, tím snazší a rychlejší bude i vyřízení škody. Zákazník má přehled o tom, jaké dokumenty je třeba pro zdárnou likvidaci doplnit, a může je rovněž obratem elektronicky do pojišťovny zaslat. Kromě toho může touto cestou podat ke škodě relevantní informace nebo se zeptat na další okolnosti procesu vyřízení.
Tato aplikace se zatím týká majetkových škod privátních klientů – tedy škod vzniklých na domácnostech, rodinných nebo rekreačních domcích, stavbách a vozidlech. UNIQA pojišťovna dlouhodobě usiluje o zkrácení procesu likvidace škod. Každoročně musí vyřídit desítky tisíc škodních událostí. Například u škod z pojištění vozidel činí obvyklá délka likvidace včetně odeslání náhrady na účet u jednoznačné plechové škody tři pracovní dny. Zprovoznění aplikace i-Rychlé škody UNIQA přispěje nejen k urychlení komunikace, ale rovněž k vyšší transparentnosti celého procesu od nahlášení škody až po vyplacení pojistného plnění na účet klientovi. Příští rok plánuje UNIQA doplnit do aplikace rovněž škody z pojištění osob.