17. 07. 2020
Subjekty:
Stavební spořitelna České spořitelny
Úvěr od Buřinky si sjednáte i přes George
Stavební spořitelna České spořitelny přidala do svého portfolia služeb novinku pro klienty České spořitelny v podobě sjednání Úvěru od Buřinky online prostřednictvím bankovnictví George. Od jejího spuštění v květnu letošního roku tento způsob pořízení úvěru na rekonstrukci využilo již více než 350 klientů. Dvě třetiny z nich si úvěr sjednali přes mobilní telefon a jedna třetina upřednostnila PC verzi. Maximální výše úvěru přes online sjednání je 1 milion Kč bez zajištění se splatností až 20 let.
Klient si může bez pomoci bankéře nebo poradce zcela online sjednat úvěr na rekonstrukci prostřednictvím bankovnictví George a během pár minut mít peníze na svém účtu. „První výsledky nám ukazují, že je to opravdu jednoduché, protože průměrná doba sjednání úvěru se pohybuje kolem 10 minut,“ uvádí Milan Pospíšil, Product owner nezajištěných úvěrů Buřinky. A dodává: „ Sjednání Úvěru od Buřinky probíhá ve 3 jednoduchých krocích. Klient si nastaví podmínky úvěru podle svých požadavků, vyplní údaje potřené pro posouzení úvěruschopnosti a pak podepíše smluvní dokumentaci v systému. Nic dalšího nedokládá a peníze má za pár minut na účtu.“
Jak má klient postupovat?
Proces sjednání Úvěru od Buřinky v George je velmi jednoduchý. Klient se přihlásí do svého internetového bankovnictví. V záložce obchod si stejně jako by nakupoval na internetu, vybere úvěr na rekonstrukci a namodeluje výši úvěru včetně vyhovující měsíční splátky. Vyplní údaje potřebné pro posouzení úvěruschopnosti a do 30 vteřin obdrží potvrzení, zda mu byl úvěr schválen. Poté již jen vybere den, kdy chce splácet a případně si sjedná pojištění. Svou volbu podepíše online, stejně jako se autorizuje platba. Peníze má na účtu do několika minut. Účel úvěru dokládá klient u Buřinky zjednodušeně pouze fotkami před a po realizaci rekonstrukce, na jejíž dokončení má 1 rok.
Pokud klient potřebuje s něčím poradit, nebo plánuje úvěr použít i na jiné účely než je rekonstrukce (např. koupě, refinancování), může se obrátit na bankéře na pobočce nebo call centrum České spořitelny, a ti mu pomohou rozjednanou žádost dokončit.