29. 09. 2021
V éře digitální transformace se komunikace se zákazníky neobejde bez spolehlivé a jednotné platformy
Období dynamické digitální transformace vytvořilo nové požadavky na budování vztahů se zákazníky a efektivní komunikaci. Společnost Auchan Retail Russia, jeden z prvních řetězců hypermarketů v Ruské federaci, si pro analýzu vztahů se zákazníky a vícekanálový marketing s využitím věrnostního programu vybrala lídra v oblasti analýzy dat a umělé inteligence globální společnost SAS.
„V současné době neexistuje efektivní způsob, jak budovat vztahy a komunikaci se zákazníky bez spolehlivé platformy, která dokáže analyzovat chování zákazníků a vytvářet optimální mix komunikačních nástrojů uzpůsobený chování jednotlivých klientů. Proto se Auchan Retail Russia rozhodl správně pro naše multikanálové marketingové řešení CI 360 a analytickou platformou SAS Viya, která zvýší ziskovost marketingových kampaní a digitálních aktiv v krátké i dlouhé perspektivě,“ uvedl Petr Šlajchrt, Country Director společnosti SAS Institute pro Českou republiku.
„Abychom změnili životy našich zákazníků, spolupracovníků a partnerů, rozhodli jsme se vytvořit novou generaci obchodování. Zavázali jsme se znovu objevit zážitky zákazníků z nakupování a dát jim příležitost nakupovat fyzicky i online. V našich aktivitách propagujme to, co je dobré, zdravé a místní,“ uvádí společnost Auchan na svých webových stránkách.
Společnost Auchan vznikla ve Francii před více než půlstoletím. Nyní je přítomna v 17 zemích Evropy, Asie a Afriky. Společnost je 11. největší distributor potravin na světě a pod svým logem má více než 4000 obchodů. Auchan Retail je jedním z největších zaměstnavatelů na světě, zaměstnává přes 345 000 lidí a je jednou z mála společností, které nabízejí svým zaměstnancům možnost získat akcionářský podíl. V Ruské federaci má 311 obchodů. První se zde otevřel v roce 2002.