19. 03. 2018
Subjekty:
Stavební spořitelna České spořitelny
V nové TV kampani od Buřinky dostávají kuchyně zabrat
V prvním jarním týdnu odstartovala nová komunikační kampaň Stavební spořitelny České spořitelny. Kromě nového loga a sloganu jde Buřinka po několika letech i do televizní kampaně, kterou připravila s agenturou Young and Rubicam. Komunikovat chtějí svůj hlavní produkt, tedy Úvěr od Buřinky, a to především prostřednictvím televize, online médií, YouTube, PR a na sociálních sítích. Kampaní se tak snaží lidi motivovat k rekonstrukci bydlení, neboť si lze díky příznivým podmínkám vytvořit útulné bydlení, aniž by to výrazně zatížilo rodinný rozpočet.
Již od 19. března mohou televizní diváci vídat nový TV spot Buřinky, jehož tématem je rekonstrukce. Hlavní roli hrají kuchyně. Spot mapuje život české rodiny od 80. let do současnosti a v jednotlivých scénách se odehrávají situace, při kterých dostávají kuchyně pořádně zabrat. Ať už jde o hádku matky s dcerou, rozbitou poličku, rozverné děti či koupající se štěňátko v kuchyňském dřezu.
Režie se ujal Milan Balog, který realizoval například kampaně pro nábytkářský řetězec IKEA, Nestlé, O2 či Tchibo. Za kameru se postavil Jan Velický a spotu svůj hlas propůjčili Stanislav Majer a Klára Issová.
Buřinka tak chce diváky přesvědčit, že je vhodným partnerem všech českých domácností při rekonstrukci, a stát se tak jejich první možností při výběru vhodného financování. „Společně měníme bydlení v domov“ není pro Buřinku jen pouhý slogan, ale jedná se o vizi, s kterou Buřinka pracuje
a svým klientům je schopná nabídnout nejen financování jejích snů a představ, ale i například pomoc s vyřízením dotací.
Hlavním produktem, který je ve spotu komunikován, je Úvěr od Buřinky s konkrétní nabídkou půjčky na rekonstrukci ve výši 200 000 Kč za 1 460 Kč měsíčně. Současně s kampaní představí i nové logo, které má modernější vzhled, a také webové stránky www.burinka.cz.