EUR 25.295

USD 24.672

REPO sazba ČNB 4.0 %

Inflace 3.0 %

EUR 25.295

USD 24.672

22. 09. 2021

0 komentářů

Vyplněný kontaktní formulář je cennou komoditou, která ale rychle chladne

 

Hypoteční lead neboli vyplněný formulář s žádostí o financování vzniká především v situaci, kdy zájemce o nemovitost vyplňuje formulář s žádostí o prohlídku nemovitosti. V této chvíli je největší pravděpodobnost chytit „horký“ kontakt na klienta, který bude potřebovat financování, a vytěžit z této situace maximum.

Loading



 


Z praxe vyplývá, že tento „horký“ kontakt na klienta v čase velmi rychle chladne. Zájem potenciálního klienta klesá, zjišťuje si jiné nabídky, nebo prostě zajištění hypotéky odloží. Kontakt vychladne v řádech několika dnů.

Nejlepší doba, kdy kontaktovat klienta z hypotečního leadu, lépe řečeno, zavolat na tento kontakt, je tedy do 10 minut, od vyplnění formuláře. V této chvíli je kontakt nejlépe vytěžitelný,“ vysvětluje Jiří Tschiharsch, partner B3 Technology.

První telefonát je nejdůležitější

Dalším důležitým faktorem je kvalita hovoru, který přichází ihned po přijetí vyplněného formuláře. Mezi našimi klienty jsou velké rozdíly v kvalitě tohoto kontaktování. Přitom první kontakt s vyloženě horkým HL je to nejdůležitější, co následně vytváří vztah s klientem, ukazuje na spolehlivost dodavatele a následně vytváří finanční zisk,“ dodává Jiří Tschiharsch.

Finanční poradce, ke kterému se vyplnění hypoteční lead neboli kontaktní formulář dostane, by si měl uvědomit, že za tím není zboží, ale člověk, který za týden neví, že vyplnil nějaký formulář.

Ze zkušenosti víme, že pokud si společnosti nechají hypoteční leady v databázi pro své poradce, či přímo pro nováčky, nebudou obchody z těchto kontaktů fungovat.

REKLAMA

Z komunikace s našimi klienty, finančními skupinami a poradci víme, že existují případy, kdy se takto nechává kontakt rychle vychladnout a následně již není možné z takového klienta vytěžit téměř nic,“ dodává Jiří Tschiharsch.

Na trhu existují dodavatelé hypotečních leadů, kteří jeden kontakt zasílají více poradcům. V tuto chvíli, vyhrává nejrychlejší a nejlepší. B3 Technology nabízí exkluzivitu, to znamená, že jeden unikátní kontakt = jeden odběratel.

Loading

Vstoupit do diskuze 0 komentářů

Vývoj Swiss Life Hypoindexu

%5.13 Aktuální výše Swiss Life Hypoindexu

6.01%

6.02%

5.96%

5.6%

5.62%

5.57%

5.52%

5.51%

5.49%

5.42%

5.38%

5.34%

5.32%

5.22%

5.13%
Historie vývoje

 

 


Související články

Proč banky snižují úroky na vkladech rychleji, než sazby na hypotékách?

Řada lidí si v současnosti kriticky všímá toho, že banky jdou se sazbami hypoték dolů jen pomalu, zato rychleji snižují úročení běžných nebo spořicích účtů. Mají pocit, že banky své klienty „ždímají“. Je to tak? Otálejí banky se snižováním sazeb hypoték bezdůvodně? Vždyť také základní úroková sazba ČNB klesla za posledních dvanáct měsíců o 2,75 procentního […]

Text: redakce hypoindex.cz

Foto: Shutterstock

14. 01. 2025

Data za poslední měsíce loňského roku potvrdila výrazné zdražení starších bytů

Lidé, kteří v posledních měsících loňského roku koupili místo novostavby starší byt, si oproti roku před tím připlatili. Osm zkoumaných měst ukázalo na zahrnutém vzorku starších bytů meziroční zdražení mezi 10 procenty v případě Brna a 20 procenty v případech Ostravy a Ústí nad Labem. Pohyb cen mezi čtvrtletím pak ukázal na zpomalení zdražování, které může být i […]

Text: redakce hypoindex.cz

Foto: Shutterstock

13. 01. 2025

Stále se nedaří rozhýbat výstavbu rodinných domů

Soukromá výstavba rodinných domů je i nadále zhruba o 40 % nižší než před covidovou pandémií. I pro rok 2025 budou hlavní výzvou úrokové sazby u hypoték. Pokud banky během následujícího období nesníží sazby, budou tím nadále brzdit poptávku po hypotékách na výstavbu rodinných domů a rok 2025 bude dalším rokem stagnace.

Text: redakce hypoindex.cz

Foto: Shutterstock

10. 01. 2025


Diskuze k článku

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna, vyžadované informace jsou označeny hvězdičkou.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *