V Hypoteční bance probíhá každé dva roky facelift webových stránek, jehož výsledkem je úprava vzhledu webu podle aktuálního vývoje přání a chování klientů. Nejedná se tedy o razantní redesign, ale spíše o generační obměnu. Redakční systém přitom zůstává stejný, zapojeny zůstaly i osobité grafické prvky dvorního výtvarníka Hypoteční banky Luďka Bárty, které i nadále přispívají k charakteristické a přátelské image banky.
Jednou z nejviditelnějších změn je tzv. sticky menu, které při rolování stránkou zůstává „přilepené“ k hornímu okraji. V tomto informačním rozcestníku je připraven interaktivní Průvodce hypotékou a do budoucna se počítá také s Klientskou zónou.
Důležitou změnou letošního faceliftu je kromě grafického zpracování také změna stylu komunikace s klienty, a to především pomocí civilnějšího a vstřícnějšího ladění textů. Webové stránky se snaží oprostit od typické formální bankovní rétoriky a působit na návštěvníky celkově přívětivějším a více přátelským tónem.
Díky důkladnému prostudování chování uživatelů byla také vylepšena možnost kalkulací hypotéky a návštěvník si nyní může provést výpočet přímo na homepage webu.
Webové stránky slouží nejen ke zprostředkování informací, ale jedním z jejich hlavních úkolů je získat kontakt na zájemce o hypotéku. V nové verzi může návštěvník zanechat své kontaktní údaje snáz a zároveň se nemusí bát o jejich bezpečnost. Web Hypoteční banky je nejbezpečnějším bankovním webem na trhu, dosahuje hodnocení A+, využívá nové protokoly HTTP/2, IPv6 a technologii DNSSEC.
REKLAMA