04. 04. 2018
Subjekty:
Wüstenrot – stavební spořitelna
Wüstenrot se v jarní kampani vydá na farmářské trhy
„S jarem roste chuť na změnu“ zní klíčový slogan road tour finanční skupiny Wüstenrot, která se na jaře zaměří na podporu produktu Půjčka ProBydlení. Právě díky ní se mohou potenciální i stávající klienti vrhnout do rekonstrukce či modernizace bydlení. Road tour bude probíhat v osmi vybraných městech v rámci farmářských trhů a odstartuje
6. dubna v Šumperku.
Návštěvníci se mohou na farmářských trzích těšit na moderní Wüstenrot domek s kuchyní a bohatý doprovodný program včetně populární moderátorské dvojice Pavel Cejnar a Markéta Hrubešová. „Kromě soutěží o mnoho zajímavých cen budeme pořádat také degustaci jídel pod taktovkou Markéty Hrubešové. Hlavní výhrou je nová kuchyně gorenje za 150 000 Kč. Vítězi soutěže zajistíme kompletní návrh, financování a instalaci nové kuchyňské linky včetně spotřebičů, také od značky gorenje,“ říká Pavlína Musilová, ředitelka marketingu a PR ve Wüstenrotu.
Jaro je obdobím znovuotevřených farmářských trhů, kde každý může poznat a ochutnat to nejlepší. „Vaření z kvalitních lokálních potravin v kombinaci s myšlenkou na rekonstrukci kuchyně je ideálním způsobem jak inspirovat návštěvníky a ukázat, jak dokáže Wüstenrot splnit jejich sny o lepším bydlení,“ dodává Musilová.
Nová kuchyně jako hlavní lákadlo
Pokud plánujete v nejbližším období pořídit novou kuchyni, je hlavní soutěž s Wüstenrotem přesně pro vás. Wüstenrot očekává, že se zájem o rekonstrukce bude i nadále zvyšovat, zejména kvůli vysokým cenám nemovitostí a stáří bytového fondu v České republice. Právě Půjčka ProBydlení má za cíl vyřešit lidem otázku financování. Zájemci o půjčku na koupi vlastního bydlení, jeho rekonstrukci a modernizaci nebo na pořízení družstevního bydlení navíc ušetří až do 30. června 2018 poplatek za uzavření smlouvy o stavebním spoření. Ten činí jedno procento z cílové částky, například u cílové částky 500 000 korun se jedná o 5 000 korun.
Půjčku ProBydlení lze využít nejen na její rekonstrukci, ale také na vybavení domácnosti či modernizaci bydlení. Také na střechu, bazén, garáž, zahradní domek, septik, zateplení fasády, ale i administrativní náklady. Podrobný přehled naleznete zde.
Road tour proběhne celkem v osmi vybraných městech:
- Šumperk – 6. dubna
- Beroun – 10. dubna
- Karlovy Vary – 20. dubna
- Břeclav – 11. května
- Hradec Králové – 12. května
- Plzeň – 13. května
- Liberec – 17. května
- Ivančice u Brna – 18. května
Wüstenrot na road tour spolupracuje s agenturou New Wave. Mediálním partnerem je Rádio Impuls, hlavní cenu do soutěže věnovala značka KUCHYNĚ gorenje.